ساخت وبلاگ
آرنیکا نفس مامان وبابا
سه شنبه 14 / 5 / 1398برچسب:, :: 11:41 PM :: نويسنده : مامانی

سلام دخمل قشنگم امروز که تصمیم گرفتم برات وبلاگ درست کنم تا خاطراتتو توش بنویسم دقیقا 1سال و 3هفته داری,حتما میگی مامانی چرا اینقد دیر  شروع کردی که حقم داری ولی باید مامانو ببخشی دیگه.ولی قول میدم از این به بعد تک تک لحظه هاتو وبلاگت ثبت کنم تا وقتی بزرگ شدی یه عالمه خاطره بامزه از کوچیکیت داشته باشی . سعی میکنم اتفاقای مهمی که تا الان برات افتاده رو تا جایی که ذهن مامانی قد میده برات بنویسم عزیزم .عسلم اینو بدون که آرزوی مامان وبابا اینه که تو برا خودت کسی بشی شیرینم.

یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسس



نظرات شما عزیزان:

zohre
ساعت23:54---16 مرداد 1391
slm...omidvaram dokhito0n salem o0 salamat bashe...movazebe nanazeto0n bashid...movafagh bashid

armin
ساعت15:23---16 مرداد 1391
وب خوبی دارین ایده خیلی خوبی بود

زهره صادقی
ساعت22:57---15 مرداد 1391
کاش وقتی زندگی فرصت دهد
گاهی از پروانه ها یادی کنیم
کاش بخشی از زمان خویش را
وقف قسمت کردن شادی کنیم
کاش گاهی در مسیر زندگی
باری از دوش نگاهی کم کنیم
فاصله های میان خویش را
با خطوط دوستی مبهم کنیم
کاش وقتی آرزویی میکنیم
از دل شفاف مان هم رد شود
مرغ آمین هم از آنجا بگذرد
حرف های قلبمان را بشنود
وبتان بی نظیر بود برای شما عزیز آرزوی موفقیت میکنم .
من یک وب هنری دارم. بسیار خوشحال میشوم از وب من دیدن کنید
و نظرارزشمندتون رو برام بگذارید.
توفیق رفیق راهتان.

عزیزدلم من زهره صادقی دختر خانم نرجس جلالی بزدی هستم و مفتخرم که مادر بنده را لایق دانستن و برای من شعر میسرایند....
خوشحال میشم به من هم سر بزنید...


نرجس جلالی یزدی
ساعت16:42---15 مرداد 1391
تو مرا به گندمزارهای طلایی میبری



به چمنزارهای سبز رهنمون میشوی....



تو مرا یاد بوی باران می اندازی



تو مرا در خلوت تنهایی هایم شمع میشوی

و قلبم را شادی کودکانه ای میبخشی ...
سلام
این شعر یکی از اشعار منه که مخاطب این شعر دختر عزیزم زهره هست که الان خانم وکیل شده و البته یک نقاش موفق هم هست.....
خوشحال میشم به وبم سر بزنید و سایر اشعارم رو هم ببینید و نظر خودتون رو برای من بگذارید...
من نرجس جلالی یزدی هستم 59 سالم هست و مدتهاست شاعرم
منتظر نظرتونم عزیزم


یکی....
ساعت0:32---15 مرداد 1391
اینگار حالت خوب نیستا....!!!!!؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


فرشته کوچولوی ما روز 22 تیرماه سال 90 به دنیا اومد و با اومدنش دنیامونو عوض کرد.خداجونم ممنونیم ازت.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرنیکا نفس مامان وبابا و آدرس arnika90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 45712
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1